Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T11:39:10+02:00
1,2×5/2 : 4¼ : 0,01
_______ : ___________ =
0,16× ¼ : 6,25 × 4/25

1,2×2,5 : 4,25:0,01
__________ : ________ =
0,16×0,25 : 6,25×0,04

3 : 0,0425
____ : ______ =
0,04 : 0,25

3 × 0,25
___ × _______ =
0,04 × 0,0425

0,75
________ =
0,0017

0,75× 10000
_____ × _____=7500:17=441 i 3/17
1 ×17
2009-09-27T11:56:37+02:00
1,2 * ⁵/₂ 4 ¼; 0,001 = 1 ²/₁₀ * ⁵/₂ ¹⁷/₄ : ¹/₁₀₀
---------- : ------------- ------------- : ----------------- =
0,16 * ¼ 6, 25 * ⁴/₂₅ ¹⁶/₁₀₀ * ¹/₄ 6 ²⁵/₁₀₀ * ⁴/₂₅


⁶/₂ ¹⁷/₄ * ¹⁰⁰/₁ ⁶/₂ : ⁴/₁₀₀ : ⁴²⁵/₇
---- : ------------------- = -------- =
⁴/₁₀₀ ⁶²⁵/₁₀₀ * ⁴/₂₅ 1


⁶/₂ * ¹⁰⁰/₄ : ⁴²⁵/₇ = ¹⁵⁰/₂ : ⁴²⁵/₇ = ¹⁵⁰/₂ * ⁷/₄₂₅ = ⁴²/₃₄ = 1 ⁴/₁₇


Lol.. nie wiem, czy dobrze....