Miasto położone nad jeziorami: Nidzkim i Bełdany?

Jezioro nad którym leży Węgorzewo?
Puszcza wokół Jeziora Nidzkiego?
Najwieksze polskie jezioro?
Jezioro znajdujące się na północ od Mikołajek?
Miasto nad jeziorem Mamry?
Miasto nad jeziorem Niegocin?
Wąskie jezioro w pobliżu jeziora Śniardwy?
Nie rzeka - łączy niektóre jeziora/
Jezioro,nad którym leży Ruciane-Nida?
Najgłębsze polskie jezioro?
Duży zbiornik słodkowodny?
Duże rogate zwierze z Puszczy Augustowskiej?
Dziki krewny świni domowej?
Miasto nad Jeziorem Mikołajskim?
Kraina z licznymi jeziorami?

2

Odpowiedzi

2010-01-13T21:51:33+01:00
Ruciane nida

mamry
-
śniardwy
tałty
węgorzewo
giżycko
roś
kanał
nidzkie
hańcza
mamry
bizon
dzik
mikołajki
pojezieże mazurskie
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T21:54:34+01:00
1.J. Mamry
2.Piska
3.Śniardwy
4.J.Mikołajskie
5.Węgorzewo
6.Giżycko
7.J.Seksty
8.Zatoka
9.Hańcza
10.Akwarium
11.Żubr
12.Dzik
13.Mikołajki
14.K.Śniardwy
21 2 21