Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:22:04+01:00
Dlatego, że Abraham w ofierze złożył baranka a Pan Jezus sam stał się barankiem ofiarnym.
12 3 12
2010-01-13T19:26:57+01:00
Poniewaz Abracham miał poświęcic w ofierze swojego syna Izaaka tak jak Bóg poświęcił Jezusa , abu nas zbawić!
61 2 61
2010-01-13T19:31:27+01:00
Ponieważ Abraham oddal swojego jedynego syna w ofierze Bogu tak jak Bog oddal za śmierc swojego jedynego syna za grzesznikow
73 4 73