Odpowiedzi

2010-01-13T20:16:08+01:00
!. Huśtawka- W ogrodzie mam piękną huśtawke
2.Hulajnoga- Latem lubie jezdzić hulajnoga
3.Harmonijka- Mój dziadek grywał na harmonijce
4.Hałasować- Jak byłam/byłem mały to często lubiałem hałasować
5.Harcerz-Ostatnio widziałam harcerza
6.Huk-W nocy obudził mnie straszny huk dobiegający z dworu
7.Harmider-Jak zjechała sie rodzina do domu to panował straszny harmider.
8.Hura- Moja siostra wchodzac do domu krzykneła głośno HURA aż rozbolala mnie glowa
9.Hop-Ostatnio zdarza mi sie słuchac kip-hopu.
10.Haft-Moja babcia zrobiła bardzo ładny haft na swoim obrusie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:33:47+01:00
Ja wraz z moją koleżanką i mamą byłyśmy w hali sportowej.
W pewnej chwili chciałyśmy aby mama zawiozła nas na plac zabaw, co chciałyśmy się pohuśtać.
Wsiadłyśmy do samochodu, w którym były zepsute hamulce.
Po drodze na plac widziałyśmy duży herb naszego miasta.
Po chwili zobaczyłyśy kolorowy billboard o hokeju.
Nagle wpadłyśmy w poślizg, lecz nie dało się hamować, ponieważ hamulce były zepsute.
Samochód dobił do drzewa.
Mama została na miejscu wypadku i czekała na policję.
Ja wraz z koleżanką poszukałyśmy pobliskiego placu zabaw.
Gdy go znalazłyśmy panował na nim hałas i harmider.
Siadłyśmy na huśtawki zawieszone na ogromnych hakach i zaczęłyśmy bawić się w najlepsze.


Proszę o najjjjj ^_^