Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T12:52:07+02:00
Ja - Dzień dobry !
Pani - Dzień dobry ! Czy mogłabym w czymś Tobie pomóc ?
J - Tak. Szukam książki do II klasy gimnazjum od matematyki.
P - Czy mogłabyś podać mi autora i tytuł podręcznika ? Bez tego trudno mi stwierdzic, która będzie Ci odpowiadać, ponieważ posiadamy 3 rodzaje.
J - Niestety zapomniałam spisu książek. A pani nie ma przypadkiem spisu ?
P - Tak mam. To w takim razie podaj mi numer swojego gimnazjum.
J - Ok. Gimnazjum nr 345 w Warszawie im. Jana Kochanowskiego.
P - Dziękuję. Zaraz sprawdzę.

po 4 minutach...

P - Znalazłam, ale niestety w tej chwili nie posiadamy tego podręcznik . Bardzo mi przykro . Ale wiesz zajrzyj tutaj za 2 dni. Powinna w tym czasie dojść.
J - Dziękuję, napewno przyjdę. Dowidzenia !
P - Dowidzenia !
2009-09-27T13:41:03+02:00

S - shop-assistant
t - you :)

S - Good evening. What are you looking for?
T - Looking for a book to the English language to a second high school.
S - Well, no longer works. is. is it about this matter?
Y - Yes to this. How much does it cost?
S - Costs twenty-four gold.
T - To ask. I'd like two books in hardback
S - In the box or the line?
T - In the box
S - Is it all
T - Yeah I guess so. How much time wages?
S - Twenty-eight gold
T - <paid> please. And yet I wanted to ask whether it will supply these cool pencils at last been?
S - It is possible that will be on Thursday.
T - it's good-bye Thank you.
S - Goodbye

Wersja polska:

S - sprzedawca
t - ty :)

S - Dzień Dobry. Czego pani szuka?
T - Szukam książki do języka angielskiego do drugie klasy gimnazjum.
S - Dobrze, już sprawdzam. jest. czy to o tą chodzi?
T - Tak o tą. Ile ona kosztuję?
S - Kosztuje dwadzieścia cztery złote.
T - To poproszę. Poproszę jeszcze dwa zeszyty w twardej oprawie
S - W kratkę czy w linię?
T - W kratkę
S - Czy to wszystko
T - Tak chyba tak. Ile razem płace?
S - Dwadzieścia osiem złotych
T - < płaci > Proszę. A jeszcze chciałam się spytać czy będzie dostawa tych fajnych ołówków co ostatnio były?
S - Możliwe że będą w czwartek.
T - to dobrze dziękuję do widzenia.
S - Do widzenia

mam nadzieje że pomogłam :)
1 5 1