1.Wprowadzenie obcych,ekspansywnych gatunków roślin i zwierząt do lasu może ...................(dokończ zdanie)

2.Wyjaśnij dlaczego w lesie liściastym możemy obserwować masowy zakwit niektórych roślin runa tylko wczesną wiosną.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T11:47:33+02:00
1. może doprowadzić do wypierania gatunków zamieszkujących las przez gatunki obce
2.Ponieważ w okresie wczesnej wiosny drzewa liściaste są jeszcze pozbawione liści i rośliny runa leśnego mają większy dostęp do światła niż w pozostałych porach roku.
21 4 21
2009-09-27T11:52:38+02:00
1. Bo mogą zagrozić tym gatunkom które żeyją w lesie.
2. Bo potem jest dla niech zaciepło...
12 2 12
2009-09-27T14:31:47+02:00
1. może... zniszczyć dotychczasowe rośliny. Zwierzęta mogą się nie lubić, co powoduje do pogryzienia.
2. drugiego nie wiem ale zgadzam sie z pierwszą odpowiedzią. :)
9 2 9