Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:21:46+01:00
3 bojowników na pewno nie może być... bo bojowniki się atakują i... atakują inne rybki. Chyba ze będzie jeden samiec i dwie samice. Ale gdy będą mieć małe musisz je odizolować bo ten jeden bojownik może je "zagryźć". Ale samice sa niestety nie tak urodziwe jak samce:(
2010-01-13T19:24:13+01:00
Bojownik moze zaatakowac ale glonojad to jest raczej spokojny ze skalarem to nie wiem dokładnie jaki on jest:|