Odpowiedzi

2010-01-13T19:24:38+01:00
Moim zdaniem to lodowiec górski powstał w górach i powstał on z zimna.nie będzie się on prawie wogóle przemieszczał,a lądolód to "lodowiec"który przwemieszczał się kiedyś z północy w stronę polski,a odchodząc zostawił dużo kamieki i jeziom polodowcowych.jestem prawie pewien wię nie sugeruj się wyłącznie moją odpowiedzią
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:27:46+01:00
Lądolody charakteryzują się duza ilością jezior morenowych i rynnowych,
a lodowce górskie występują tam gdzie klimat i rzeźba terenu sprzyja gromadzeniu się dużej ilości śniegu.
18 4 18