Odpowiedzi

2010-01-13T19:32:16+01:00
Gdyby podałaś dokładniejsze dane to byłoby mi łatwiej
50 stopni 3 min, 19 stopni 56 min na 100% KRAKÓW
49 stopni 27 min, 11 stopni 5 min raczej NORYMBERGA NIEMCY
Mam nadzieję że pomogłem
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:34:34+01:00
Łatwiej by było jakbys napisała ktore to dł. a które szer. i kierunek, jak cos to pisz:) skoryguje to...
zakładajac ze pierwsze wielkosci to szerokosci geograficzne północne a drugie sa długosciami wschodnimi to
1) 49*27'N 11*05'E to Nürnberg (Niemcy)
2) 50* 03'N 19*56' E to Kraków

Mam nadzieje ze pomogłam:)