Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:25:26+01:00
Gdyby nie ty Boże nie było by nas tu
Gdyby nie ty Boże nie mieliśmy by żadnej Nadziei
Gdyby nie ty Boże nie było by szczęścia na ziemi
Gdyby nie ty Boże nie moglibyśmy doznać twojej boskości
2 5 2
2010-01-13T19:27:07+01:00
Dziekuje ty jeden
najukochanszy
twa dobroc pelni w nas moc pelna duch
wielbie cie i kocham
dzieki za ten swiat
przyrode ludzkosc
oddaje tobie hold
3 3 3
2010-01-13T22:50:56+01:00
Tyle dobra nam dałeś w zamian nic nie otrzymałeś
Ty stworzyłeś piękne miejsca
na Twój raj podobieństwa.
Wdzięczni bądźmy za twe czyny
bo Ty jesteś nasz jedyny.
7 4 7