Odpowiedzi

2009-09-27T11:58:15+02:00
Byłem u lekarza
Bolał mnie brzuch
Mialam miesionczke
Zgubiłem klucze
Mama sie źle czuła

Niehciało mi się isc do szkoły :D poprostu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T12:09:06+02:00
1.)
zaspałem , ponieważ telefon mi się rozladował .
[to mi sie zdazyło , i łyknął , ]
2.)
źle się poczułem , i musialem zostac w domu .
wczoraj musialem jesc cos niestrawnego .
3.)
byłem u babci w szpitalu