Odpowiedzi

2010-01-14T08:58:03+01:00
Narodziny świata: musisz wziąć trochę z przyrody,np. Najpierw pojawiła się woda. Później zaczęły wyrastać różne rośliny.
-Na początku pojawiły się organizmy jednokomórkowe podobne do bakterii. Żyły w wodzie. COŚ W TYM STYLU
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T11:00:10+01:00
Zajrzyj do Bibli. Jest tam opisane jak Bóg tworzy Ziemię. Narysuj Ziemię dokładnie tak jak jest to tam opisane. Następnie ponumeruj czynności. Kiedyś dla rozrywki zrobiłam takie coś. Wyszło świetnie.
2010-01-14T13:47:59+01:00
Narodziny świata: musisz wziąć trochę z przyrody na ziemi ,np. Świat wypełnił się wodami słonymi i słotkimi. Pojawiły się drzewa i inne rośliny.
- Na ziemi pojawiły się organizmy jedno komurowe z upływem czasu pojawiały się inne zwierzęta były one coraz większe i większe. ITP ;-)