Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:31:40+01:00
Syzyf jest symbolem pracy bez sensu która nigdy się nie kończy.
Dlatego jest przysłowie pochodzące od mitu o Syzyfie "syzyfowa praca" co oznacza taką pracę co napisałem wyżej.
2010-01-13T19:32:13+01:00
Bohater ten pozostał symbolem bezsensownego działania, pracy nie zakończonej sukcesem.;)

Pozdrawiam
2010-01-13T19:33:58+01:00
Syzyf - jest symbolem trudu bezsensownego z góry skazanego na niepowodzenie, mimo włożonego wysiłku . ;P