Odpowiedzi

2010-01-13T22:53:00+01:00
X-słoik
y-lustro

x+y=4050
0,25x+0,40y=1260
x=4050-y
0.25(4050-y)+0.40y=1260
1012,5-0,25y+0,40y=1260
-0,25y+0,40y=1260-1012,5
0,15y=247,5
y=1650

x=4050-1650=2400

x=2400
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T23:00:31+01:00
X - cena lustra
y - cena stolika

x+y=4050
25%x+40%y=1260

y=4050-x
0,25x+0,4y=1260

y=4050-x
0,25x+0,4(4050-x)=1260

y=4050-x
0,25x+1620-0,4x=1260

y=4050-x
-0,15x=-360|:(-0,15)

y=4050-x
x=2400

y=4050-2400
y=1650

odp: Za lustro zapłacił 2400zł a za stolik 1650zł