Odpowiedzi

2010-01-13T19:37:09+01:00
Sakrament pokuty oraz boże przebaczenie daje mi szczęście. Kiedy moje serce jest wolne od grzechów czuję, że jestem bardzo blisko Boga. Przepełnia mnie radość z każdej chwili mojego życia i wiara w to, że Bóg pomoże mi w każdej sytuacji.
3 5 3
2010-01-13T20:10:23+01:00
Jezus jest dla nas miłosierny. Przebacza nam nasze grzechy. Wyznajemy mu je, a potem on przebacza nam jeśli tylko żałujemy za nie. Jednak musimy postanowić poprawę.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:20:54+01:00
KIEDY POPEŁNIĘ GRZECH ,ZWŁASZCZA CIĘŻKI,MOJA DUSZA JEST BRUDNA I CHORA.JEST MI WTEDY ŹLE I NIESWOJO.IDĘ WTEDY JAK NAJPRĘDZEJ DO SPOWIEDZI I PROSZĘ BOGA O PRZEBACZENIE.ON MNIE MIŁUJE I ODPUŚCI MI WSZYSTKO I PRZEBACZY.MOJA DUSZA STAJE SIĘ SZCZĘŚLIWA I RADOSNA.STAJĘ SIĘ ZNOWU DZIECKIEM SWEGO OJCA,KTÓRY JEST W NIEBIE,PRZYJACIELEM SAMEGO JEZUSA.
4 2 4