Odczytaj tekst, przekształcając poszczególne zdania tak, aby uniknąć powtórzeń 'który'. Zastosuj w tym celu imiesłowy przymiotnikowe (!)

Kamilę otoczył krąg rówieśników, którzy chcieli dowiedzieć się czegoś o Anglii. Podobało im się, że nauczyła się mówić po angielsku z akcentem, który brzmiał brytyjsko. Kamila opowiadała o białych klifach w Dover, które podziwiała ze statku. Wspominała także katedrę w Canterbury, która jest najdłuższym średniowiecznym kościołem w Europie. Wszyscy oglądali zdjęcia, które przyniosła Kamila.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:39:59+01:00
1.Chących się dowiedzieć...
2. Brzmiącym ...
3.podziwianych
4. będącą
5. przyniesione przez kamilę..

Prosze o naj :D
4 4 4
2010-01-13T19:40:50+01:00
Kamilę otoczył krąg rówieśników chcących dowiedzieć się czegoś o Anglii. Podobało im się , że nauczyła się mówić po angielsku z akcentem brzmiącym brytyjsko. Kamila opowiadała o białych klifach w Dover, podziwianych ze statku. Wspomniała także katedrę w Cantebury, będącą najdłuższym średniowiecznym kościołem w Europie. Wszyscy oglądali zdjęcia , przyniesione przez kamile
4 3 4