Zad.1
Na mokrym piasku i świeżym śniegu można obserwować ślady butów i tropy zwierząt.Jaka właściwość mokrego piasku i świeżego śniegu ma tu zastosowanie?
zad.2
Dlaczego mało napompowana piłka do siatkówki gorzej się odbija?Jaka właściwość piłki o tym decyduje?

Dam naj!!

3

Odpowiedzi

2010-01-13T19:40:40+01:00
Zad 2 . ponieważ powietrza w piłce jest za mało i nie może odpowiedznio rozprężyć na powierzchni piłki. cecha - rozprężliwość powietrza
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:43:43+01:00
Zad.1. Ma tu zastosowanie plastyczność mokrego piasku i świeżego śniegu.
Zad.2. W Piłce jest zamało powietrza.Tom właściwością jest rozprężliwość powietrza. ;).
12 4 12
2010-01-13T19:47:45+01:00
Zadanie 1.
Właściwością jaka jest tu zastosowana to PLASTYCZNOŚĆ mokrego piasku i świeżego śniegu.

Zadanie 2.
Gdy piłka jest mało napompowana ma gorszą SPRĘŻYSTOŚĆ
9 4 9