Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:42:48+01:00
Jezus urodził się w stajence, zmarł na krzyżu, a 3 dni potem zmartwychwstał.
Wielkanoc, jak nazwa sama wskazuje jest WIELKĄ NOCĄ, dla Chrześcijan. Tego dnia Jezus zmartwychwstał, po 3 dniach, od śmierci na krzyżu. To dlatego święto zmartwychwstania jest najważniejsze dla Chrześcijan.
2 3 2
2010-01-13T19:42:57+01:00
Wielkanoc dla chcrzescijan jest najwazniejszym swiętem poniewaz podczas tego kresu jest dokonany czyn do, którego kazdy chcrescijanin dązy (zmartwychwstanie). równiez w tym okresie umiera Syn Boży, zbawia nas przez to ze umiera .
2 5 2