Odpowiedzi

2010-01-13T19:47:51+01:00
Dla chłopca strzelanie do człowieka jest zabawą.
Wiem to ,bo sama mam brata i wiem jak to jest ;)
Chłopiec nie zdaje sobie sprawy z tego , że strzelanie do ludzi jest złe. Nie zdaje sobie sprawy z tego że tak postępują tylko źli ludzie . Dla niego jest to tylko zabawa , taka jak kolejką elektryczną czy klockami. Tyle że zabijanie ludzi jest dla niego największą frajdą , bo widzi jak ktoś się męczy ....
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:49:42+01:00
Strzelanie do człowieka dla chłopca jest zabawą. małe dzieci nie powinny robić takich rzeczy nawet jeśli to był pistolet z drewna. dzieci są pochłonięte komputerem i telewizją i taki jest tego skutek. dostalam z tego piątke
18 4 18