Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-13T19:45:19+01:00
Moja kochana ciocia przyniosła pięknego szczeniaka do domu. Bardzo się ucieszyłem gdy go zobaczyłem, bo był naprawdę słodki. Od razu postanowiłem go nakarmić i napoić. Był zadowolony, i merdał ogonkiem. To był dobry znak.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:47:18+01:00
Od kilku dni w moim domu przebywa przepiękny szczeniak. Ma on swój kosz, w którym śpi. Ma on również mnóstwo zabawek. Traktowany jest przez moją rodzinę jak niemowlę, nowy członek rodziny. Jest bardzo rozpieszczany.Chodź przebywa w moim domu tylko kilka dni to moja rodzina bardzo go kocha.
8 4 8
2010-01-13T19:51:01+01:00
KIlka dni temu obchodziłam swoje ... urodziny dostałam dużo prezentów, jednak tym, który najbardziej mi się spodobał był mały szczeniaczek, którego jak tylko zobaczyłam nazwałam Łata. Piesek ma białą sieść i i dużą czarną łatę na grzbiecie. Od urodzin minęło kilka dni i choć Łata przebywa w moim domu krótko zdązyłam sie do niej przyzwyczaić, a przede wszystkim do jej codziennych wybryków. wczoraj łata zbiła pamiątkowy wazon mojej mamy, ale nikt się nie gniewał, bo jak można byłoby gniewac się na pieska z tak uroczym wzrokiem. Dzisiaj łata pogryzła mi moje ulubione kapcie, dlatego teraz chodzę na boso, ale nie przejmuję sie tym, gdyż wiem że posiadanie tak małego pieska ma swoje zalety i wady. Pomimo wszystkich kłopotów, kocham Łatę i nie oddałabym jej nikomu.
6 4 6