Potrzebuje pomocy w projekcie z niemieckiego. Nazwa projektu brzmi "Mein Hobby" Napiszę tutaj tekst po polsku i poproszę o dokładne tłumaczenie, BEZ UŻUCIA TRANSLATORA, bo tyle to i ja potrafię.;p
Tekst do przetłumaczenia:

Interesuję się czytaniem książek, słuchaniem muzyki, pisaniem opowiadań, biologią, nordycką mitologią i okultyzmem. Słucham tylko i wyłącznie rocka i metalu. Moim ulubionymi zespołami są: Green Day, Linkin Park, My Chemical Romance, The Rasmus i Coma. Moja ulubiona piosenka to "zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków". Moją ulubioną książką jest Wiedźmin, autorstwa pana Sapkowskiego. Moje hobby jest oryginalne i fantastyczne. Moim hobby, mogę się zajmować w każdej chwili, w każdej porze roku. Uważam, że każde hobby jest wspaniałe..

3

Odpowiedzi

2010-01-13T20:25:18+01:00
Ich intersiert mich buch lesen,horen music,schreiben erzahlen,biologie nordisch mythologie. ich hore nur rock und metal music.Mein lieblings gruppe ist green day,linkin park,my chemical romance,the rasmus und coma. mein lieblings song ist "zaprzepaszczone sily wielkiej armi swietych znaków". mein liebling buch ist wiedźmin textdichter her Sapkowsk. mein hobby ist orginal und fantastic. mein hobby mag ich alle zeit und alle jahreszeit.ich finde aber alle hobby ist toll
2 3 2
2010-01-13T21:56:56+01:00
Ich bin in Bücher lesen möchten, Musik hören, Geschichten schreiben, Biologie, nordische Mythologie und Okkultismus. Ich höre nur Rock und Metal. Meine Lieblings-Bands Green Day, Linkin Park, My Chemical Romance, The Rasmus, und Koma. Mein Lieblingslied ist "verschleudert eine große Stärke der Armee der Heiligen Zeichen. Mein Lieblingsbuch ist The Witcher von Herrn Sapkowski. Mein Hobby ist originell und phantastisch. Mein Hobby, kann ich mit zu jeder Zeit, zu jeder Jahreszeit. Ich glaube, dass bei jedem Hobby ist wunderbar ..
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T23:51:08+01:00
Żaden translator, własna wiedza.

Ich interessiere mich für Bücher lesen, Musik hören, Erzählungen schreiben, Bio, nordische Mythologie und Okultysm. Ich höre nur Rock und Metal Musik. Meine Lieblingsgruppe sind: Green Day, Linkin Park, My Chemical Romance, The Rasmus und Coma. Mein Lieblingslied ist "zaprzepaszczone siły wielkiej armii świętych znaków" (nie mam pojęcia jak to będzie po niemiecku, może: Die Kraft Verneinung große Armee heiligen Zeichnen). Mein Lieblings buch ist Wiedźmin von Sapkowski. Mein Hobby ist original und fantastich. Mein Hobby kann ich alle Augenblicke und jede Zeit. Ich finde, dass jeder Hobby toll ist.
5 3 5