Niech ktoś pomoże szybko, pliss !
pytanie :
Jak rozumiesz ostatnie zdanie przeczytanego tekstu? Napisz na ten temat krótki komentarz.
ostatnie zdanie z tekstu:
Im więcej jest wśród nas ludzi wyzutych z własnej przeszłości, tym groźniejszy jest zanik tradycji, kontynuacji duchowej, po prostu - kultury.

Błagam Was, pomóżcie ;]

3

Odpowiedzi

2010-01-13T19:47:42+01:00
Jeśli ludzi zapominają o przeszłości to nie mają czego upamiętniać świętując i zanikają tradycje.

Coś takiego chyba.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:51:04+01:00
Uważam , że jest ona nawiązaniem do okupacji sowieckiej . Wytłumaczyć ją można tylko w jeden sposób , sowieci chcieli zabić , zniszczyć wykształconych ludzi tylko po to by w przyszłości , zakładając że wygrają wojnę mogli oni wpajać ludziom bez wykształcenia swoje przekonania i sposoby myślenia .
W taki sposób przez cały okres wojny zginęło mnóstwo ludzi którzy byli arystokratami , i posiadali wyższe wykształcenie .
1 5 1
2010-01-13T19:51:49+01:00
Im więcej jest ludzi którzy chcą zapomnieć o ciężkiej przeszłości tym szybciejzaniknie kultura
1 5 1