Przetłumacz na język polski
Ich finde Essen nicht schön..
aber ich fühle mich hier wohl, weil meine Familie und meine Freunde hier sind. Aber die Stadt ist zu schmutzig, überall liegt Müll. Das finde ich hässlich. Und ich finde es auch nicht schön, dass am Bahnhof so viele Leute mit Zigaretten und Alkohol stehen. Manchmal habe ich da ein wenig Angst...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:49:23+01:00
Nie mogę tu znaleźć dobrego jedzenia ..
ale czuję się tutaj, podobnie jak z moja rodzina i moimi przyjaciółmi. Ale miasto jest zbyt brudne, śmieci są wszędzie. Myślę, że pogoda jest brzydka. I uważam, że to straszne, że tylu ludzi stoi na stacjach z papierosami i alkoholem. Czasami trochę sie boję ...
2010-01-13T19:50:16+01:00
Nie mogę znaleźć dobrego jedzenia ..
ale czuć tutaj, podobnie jak moja rodzina i moi przyjaciele tutaj. Ale miasto jest zbyt brudne, śmieci są wszędzie. Myślę, że jest brzydka. I uważam, że nie miłe, że tylu ludzi stojących na stacji z papierosów i alkoholu. Czasami mam trochę bać ...
2 3 2
2010-01-13T19:51:11+01:00
Nie mogę znaleźć dobrego jedzenia ..
ale czuć tutaj, podobnie jak moja rodzina i moi przyjaciele tutaj. Ale miasto jest zbyt brudne, śmieci są wszędzie. Myślę, że jest brzydka. I uważam, że nie miłe, że tylu ludzi stojących na stacji z papierosów i alkoholu. Czasami mam trochę bać ...
2 3 2