Odpowiedzi

2010-01-13T19:52:32+01:00
Spotkałaś się wczoraj z kimś?
Czy jest tu gdziekolwiek toaleta?
Nie znasz skądś tej kobiety?
Nie zapomniałaś czegos?
Nie wiem czy powinnam komukolwiek to mówić
Masz jakąś czystą kartkę?
Czy masz coś suchego?
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:55:08+01:00

mój tAto pojechał dzisiaj z kimś do pracy
na wakacje wybierzemy się gdziekolwiek
skądś w domu moich sąsiadów wybuch pożar
moja siostra gdy była mała zawsze czegoś czciała.
komukolwiek nie powiedziałabym moich sekretów.
czy znacie może jakąś fajną dziewczyne??
Czy coś ci się stało??
1 3 1
2010-01-13T19:55:41+01:00
Często wychodzę z kimś do kina.
Gdziekolwiek nie pójdę, zawsze myślę o mojej ukochanej.
Skądś znam te melodię.
Moje najskrytsze sekrety często mówię komukolwiek.
Chętnie obejrzę jakąś fajną komedię.
Często staram się zrobić coś, czego nie rozumiem.
Gdy czegoś nie rozumiem, zwracam się do zadane.pl:)
1 5 1