Odpowiedzi

2010-01-13T19:54:16+01:00
Jest to liczba niewymierna, ponieważ nie można jej przedstawić w postaci ułamka zwykłego, skończonego.
Tak mi się wydaje.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:57:04+01:00
Jest to liczba wymierna poniewaz 0,0(45) to 0,45 /999 kazda liczba wymierna ma rozwiniecie dziesietne skonczone albo okresowe
2010-01-13T20:04:01+01:00
Liczba 0,0(45) jest liczbą niewymierną, gdyż nie można przedstawić jej w postaci ilorazu dwóch liczb całkowitych.
4 5 4