Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:55:23+01:00
Np. ucząc się hisotrii o Bogu i jego czynach jednocześnie wierzymy w niego. Inny przykład: ucząc się na następną lekcję wierzymy że dostaniemy pozytywną ocen gdybyśmy nie wierzyli nie uczylibyśmy się
2010-01-13T19:56:25+01:00
Ja bym powiedział że nauka i wiara się uzupełniają ponieważ przez cały czas przychodzą nowe rzeczy lub dowiadujemy się nowych rzeczy przez naukowców i podobne zrodla