Odpowiedzi

2010-01-13T19:53:00+01:00
Ob=60cm
a=19cm
b=?
19*2=38
60-38=22
b=22:2
b=11
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T19:53:56+01:00
Ob=60 cm
Dłuższy bok=19 cm
Dwa dłużesze boki= 38 cm
60 - 38 cm =22 cm
22 cm /2 = 11cm
Długość krótszego boku wynosi 11 cm
2010-01-13T19:56:38+01:00
L - obwod
a - bok dluzszy
b - bok krotszy

L=60cm
a=19cm
b=?

2*19cm=38cm - laczna dlugosc obu dluzszych bokow
60cm-38cm=22cm - laczna dlugosc obu krotszych bokow
22cm:2=11cm - dlugosc krotszefo boku
Odp. Dlugosc krotszego boku wynosi 11cm.