Odpowiedzi

2010-01-13T19:55:24+01:00
Święty Piotr był Pierwszym Papiżem
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Arax
  • Początkujący
2010-01-13T20:10:45+01:00
Św. Piotr został pierwszym "Przewodnikiem duchowym Kościoła". Przyczynił się do rozwoju Kościoła przez n.p.: misje apostolskie, kilka listów do kościołów np. w Poncie, rozsyłanie uczniów apostolskich oraz przez męczeńską śmierć na odwróconym krzyżu
5 4 5