Odpowiedzi

2010-01-13T19:59:19+01:00
Jesień, gdyż takie opady, najczęściej spadają podczas 3 pory roku.
2010-01-13T20:00:23+01:00
Sądze że to późna wiosna bo wachania temp w dzień i w nocy nie są zbyt duże, tak samo w przypadku opadów
mysle ze o to chodzi ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:02:01+01:00
Moim zdaniem to wiosna, ponieważ opady nie są najwyższe a temperatura jest nie za duża
jesień nie może być bo w jesieni są nawet przymrozki a tem wynosi nawet -4⁰C