Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:05:53+01:00
Prometeizm jest postawą pochodzącą od imienia mistycznego Prometeusza. Cechuje się indywidualizmem, buntem przeciwko Bogu lub norma społecznym,
prowadzący do poświęcenia swojego życia dla dobra ludzkości. W Wielkiej Improwizacji prometeizmem cechuje się Konrad-Gustaw, który ośmielił się przeciwstawić Bogu, Jego wielkości i wartością. Ryzykuje tym samym swoje własne życie i prawdopodobieństwo poświęcenia swojej duszy na wieczne potępienie. Był gotowy ponieść najwyższą cenę dla dobra swojego ciemiężonego narodu przez obce mocarstwa.
4 5 4
2010-01-13T20:15:24+01:00
Prometeizm-postawa człowieka polegająca na buncie wobec postawy wyższej oraz poświęceniu dla dobra ludzkości bądz wybranej społeczności wielka improwizacja-to chyba zażucanie wyższej osobie odpowiedzialności za przykre zdarzenie ale nie wiem czy to jest dobrze.