Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:02:47+01:00
Śniadanie:
-100g pumpernikla
-5g masła roślinnego
-50g szynki carskiej
-50g sera pleśniowego
-2 pomidory
-herbata z cytryną

II śniadanie:
-50g chleba mulatka lub 2 bułki typu graham
-5g margaryny
-50g metki cebulowej
-5dkg sera żółtego
-herbata, woda

Obiad:
I danie:
-zupa pomidorowa
II danie:
-ziemniaki
-halibut zasmażany w mące
-oliwa (do pieczenia)
-sałatka szwedzka
-duszona kapusta
-kompot z suszonych śliwek

Podwieczorek:
-krakersy z kefirem
19 3 19
2010-01-13T20:06:08+01:00
ŚNIADANIE
płatki owsiane na mleku
II ŚNIADANIE
owoc(np.jabłko)+jogurt, sok marchewkowy
OBIAD
kasza gryczana, surówka z marchewki i selera, kotlet mielony, kompot z suszonych owoców
PODWIECZOREK
budyń waniliowy
KOLACJA
pomidory, sałata, kanapki z serem białym i ciemnym chlebem z ziarnami, zielona herbata
SMACZNEGO! :)
23 4 23
2010-01-13T20:07:17+01:00
Śniadanie:
-kanapeczki z warzywami (np. pomidorkiem, ogóreczkiem itp.)
-zielona herbata

Obiad:
-zupka warzywna
-saładka warzywna
deser:
-jakiś owoc lub saładka owocowa

Kolacja:
na kolacje zazwyczaj mało się je żeby nie obciążać brzucha niepotrzebnym trawieniem gdy śpimy więc proponuje:
-Ryż lub kasze gryczana z dodatkiem sera żółtego, lub nawet białego.

Myśle że pomogłem ;p pozdro
13 3 13