Odpowiedzi

2009-09-27T12:58:34+02:00
Profesor Bohdan Lewicki
Czesław Miłosz
Prof. dr hab. Tomasz Borecki
Prof. Tadeusz Kaczorek
Profesor Henryk Samsonowicz

Jak bede miala cos wiecej to na pisze na priv.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T13:03:18+02:00
* Bogusław Banaszak
* Kazimierz Bartel
* Włodzimierz Bonusiak
* Tomasz Brandyk
* Michał Bristiger
* Jerzy Buzek



* Jakub Chlebowski
* Franciszek Chrapkiewicz
* Włodzimierz Cimoszewicz


* Roman Dmowski
* Céline Dion
* Henryk Dyja



* Indira Gandhi




* Marian Garlicki
* Marian Górski (lekarz)


* Wolff Heintschel von Heinegg



* Adam Jamróz
* Włodzimierz Januszewicz
* Jerzy Jodłowski



* Jerzy Kalisiak
* Stanisław Karolak
* Witold Kieżun
* Aleksander Koj
* Bronisław Komorowski (polityk)



* Andrzej Lepper
* Marian Lityński


* Dieter Martiny
* Miguel Angel Martínez Martínez
* Alojzy Melich
* Jan Mitręga



* Jerzy Nawrocki
* Otto Nuschke



* Janusz Onyszkiewicz




* Doris Pack
* P. K. Page
* Fiorello Provera
* Stanisław Pytko



* J. K. Rowling
* Zbigniew Rybczyński



* Sandra Schmirler
* Andrzej Seyfried
* Jan Slaski (sadownik)
* Andrzej Stelmachowski
* Jan Szarek
* Rita Süssmuth


* Tadeusz Rakoczy
* Evžen Tošenovský



* Stanisław Urban (naukowiec)



* Maciej Wiewiórowski
* Roland Wittmann
* Jerzy Wróblewski (prawnik)
* Wiktor Wysoczański
* Wiesław Łasiński