Zrobić 15-minutową prezentację wartą tylu punktów na jutro na temat "Mszaki - klasyfikacja i systematyka", czyli podział. godną prawdziwego licealisty 1 klasy.
Podział na klasy, piękne zdjęcia i bibliografia konieczne.
Prezentacja musi być czytelna,czyli minimalna czcionka na slajd = 18.
do 24.00 wybiorę najlepszą pracę, którą zaprezentuję. i do jutrzejszej 24.00 dam najlepszej pracy dodatkowe punkty już formalnie.

2

Odpowiedzi

2010-01-13T21:29:14+01:00
Zrobiłem prezentacje i wysłałem na e-maila
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T22:28:52+01:00
Prezentacja na 21 slajdów została wysłana na twój adres e-mail, to nie żaden SPAM, zapytać pytającego!

Liczę na najlepszą odpowiedz, bo przed 0:00
2 5 2