Odpowiedzi

2010-01-13T20:08:34+01:00
Figura przestrzenna- można ją obejść do okoła
figura płaska- jest np.namalowana i możemy tylko na nią popatrzeć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:09:25+01:00
Figura przestrzenna to np ostrosłup czy graniastosłup a płaska to kwadrat trójkąt
w figurze przestrzennej możmy liczyc objętosc a wpłaskiej nie
1 5 1
2010-01-13T20:09:29+01:00
Figura przestrzenna jest bryłą, jakby trójwymiarową, a figura płaska jest po prostu plaska, nie wypukła :)