Odpowiedzi

2010-01-13T20:13:00+01:00
-mają uczucia tak samo jak ludzie oczuwaja ból
-może wyginąć ich gatunek
-w Przykazaniach Bożych 5 przykazanie brzmi "Nie Zabijaj"
-przy reprodukcji młode moga urodzić sie zmutowane lub chore
-moze to wywołać choroby wśród zwierząt i ludzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:14:15+01:00
Nikt nie powinien tak robic bo zwiereta tak jak ludzie czuja i cierpia, gdy wyrzadzamy im krzywde. Po za tym takie eksperymenty moga pozbawic zycia wielu bezbronnych zwierzat. Po trzecie sa na swiecie tacy ludzie ktorzy wiedzac ze maja prawo do eksperymentowania na zwierzakach wyrzadzaja im krzywde wiec powinno byc to zabronione i mowie temu stanowcze NIE
1 5 1