Ułóż co najmniej 6-cio wyrazowe zdania z podanymi słowami.Możesz zmieniać ich formy gramatyczne.
a) (piosenkarz, swój, utwór).........................................................
b) (polityk, swoi, wyborcy)........................................................
c) (dziecko, swoje, zabawki)......................................................
d) ( Kuba, swoja, mama).....................................................

baaardzo prosze o poomoc .... dziękUjee..:] prosze na dziś!

2

Odpowiedzi

2010-01-13T20:14:13+01:00
A) Znany piosenkarz na koncercie zagrała swój najlepszy utwór.
b) Polityk obiecał swoim wyborcom lepsze warunki pracy.
c) Każde dziecko ma swoje zabawki, które bardzo lubi.
d) Kubo kocha swoją mamę, która się o niego troszczy.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:16:38+01:00
A)Ta piosenkarka wczoraj na koncercie wykonała swój najlepszy utwór
b)Mam nadzieję ze ten polityk nigdy nie zawiedzie swoich wyborców
c)Małe dziecko zepsuło wczoraj swoją zabawkę
d)Kuba obiecał swojej mamie, że pomoże jej dzisiaj sprzątać mieszkanie