Odpowiedzi

2010-01-13T20:15:06+01:00

Postanowilam wziac pod uwage wszystkich bohaterów książki Ireny Jurgielewiczowej pt."Ten Obcy" chciałabym zaprzyjaźnić się z Pestką Ubyszowna. Jest ona osobą rezolutną, pomysłową, pomocna i przyjacielska. Z nią na pewno nigdy bym się nie nudziła. Zaimponowala mi tym, ze bez wzgledu na okolicznosci zawsze potrafila sobie poradzic. Sądzę, ze jest idealną kandydatką na przyjaciółkę, mimo swoich nielicznych wad.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:15:49+01:00
Najbardziej chciałabym się przyjaźnić z Ulą.
Bo na przykład Pestka nie była wobec Uli zbyt miła, miała o sobie wielki mnie manie i była zazdrosna o Zenka.
A Ula nie zawiodła nikogo, była dla wszystkich miła, cicha, przyjazna. Właśnie dlatego bardzo chciałabym się z nią przyjaźnić..

PROSZE O NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ BO SIE STARAŁAM!!! :p