Zad 1. Rozpoznaj i nazwij środki stylistyczne.

"suchy ocean"-
-Jakże mógłbym to uczynic?-
świekra -
"czarne myśli"-
"Litwo,ojczyzno moja"-
"Wlosy czarne jak heban"-

Prosze o pomoc;**
Jak by ktos mogł to proszę o szybkie napisanie tego bo potrzebne mi na jutro;/



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-27T12:56:46+02:00
Suchy ocean - oksymoron
jakże mógłbym to uczynić? - ??? mowa niezależna? Prawdopodobnie pytanie retoryczne
świekra - archaizm
czarne myśli - metafora
Litwo, ojczyzno moja - apostrofa
włosy czarne jak heban - porównanie
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-27T13:35:39+02:00
Suchy ocean - oksymoron
jakże mógłbym to uczynić? -pytanie retoryczne
świekra - archaizm
czarne myśli - metafora
Litwo, ojczyzno moja - apostrofa bądź inwokacja
włosy czarne jak heban - porównanie