Odpowiedzi

2010-01-13T20:16:42+01:00
Na poczatku ich znajomosci czuli do niego niechec i odrzucenie lecz z biegiem czasu gdy poznali blizej Zenka zrozumieli ze jest silny i odwazny i zawsze radzi sobie w trudnych sytuacjach
15 4 15
2010-01-13T20:18:53+01:00
Julek czuł respekt do Zenka
ula bardzo lubiła a pod koniec książki nawet pokochała
Pestka za wszelką cene chciała się przypodobać zenkowi
Marian bardzo lubił go ale nie do końca mu ufał szczególnie po tym jak ukradł pieniądze przekupce
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:19:12+01:00
Na początku wszyscy bohaterowie oprócz Uli traktowali Zenka z dystansem. Przecież to Ula pierwsza poznała Zenka Ula niemalże od razu nawiązała z nim nić porozumienia.Z czasem wszyscy w piątkę się zaprzyjaźnili. Pomiędzy Ulą a Zenkiem doszło do czegoś więcej niż przyjaźń- młodzieńczej miłości jednak na swój sposób dośc poważnej
12 4 12