Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:16:09+01:00
Powstanie Kościuszkowskie, 1794r.
Powstanie Listopadowe, 1830- 1831r.
Powstanie Krakowskie, 1846r.
Powstanie Poznańskie, 1848r.
Powstanie Styczniowe, 1863- 1865r.
Do zrywu narodowowyzwoleńczego zaliczamy także Wiosnę Ludów, w zaborze pruskim i austriackim
2 3 2
2010-01-13T20:17:07+01:00
Powstanie Kościuszkowskie, 1794r.
Powstanie Listopadowe, 1830- 1831r.
Powstanie Krakowskie, 1846r.
Powstanie Poznańskie, 1848r.
Powstanie Styczniowe, 1863- 1865r.
1 1 1
2010-01-13T20:17:55+01:00
Powstanie;
listopadowe
styczniowe
wielkopolskie
warszawskie
chełmickiego
koszciuszkowskie
śląskie krakowskie
3 4 3