Napisz argumenty dla których z budżetu gminy powinno zainfestować się pieniądze by powstało centrum turystyczne...

Plaża i kemping
Uważacie że na nowo zakupionym terenie powinno powstać centrum turystyczne z plażą, wypożyczalnią sprzętu wodnego, polem namiotowym i domkami kempingowymi. Służyłoby ono zarówno mieszkańcom osiedla, jak i turystom, zwiększając w ten sposób wpływy do budżetu gminy.

To mają być mądre argumenty Argumenty oczywiście pozytywne..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:19:43+01:00
-> zwiększenie wpływów budżetu gminy
-> 'rozreklamowanie' gminy, a co za tym idzie: więcej turystów, a później rozwój miasta
-> zatrudnienie dla wielu osób (przy obsłudze sprzętu, domkach, ratownicy WOPR)
1 5 1
2010-01-13T20:22:46+01:00
Gmina wzbogaciłaby się w ten sposub o dużo ponieważ istnieje mnóstwo ludzi zamieszkujących w miastach, którzy chcieliby odpocząć od dymów fabrycznych np. poprzez pływanie lub inne sporty wodne jak najbardziej zdrowe co przyniosłoby spore korzyści. Dla mieszkańców gminy a zwłaszcz bezrobotnych byłaby to okazja żeby coś w końcu robić, zmiejszyłoby to również bezrobocie w tej gminie.. :)
1 5 1