Odpowiedzi

2010-01-13T20:18:54+01:00
W rzeczywistym:
a=12*200=2400cm=24m
b=9*200=1800=18m

Metry taśmy to obwód, czyli
2a+2b=24*2+18*2=84m
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:19:29+01:00
A=12 cm
B=9 cm.
Wymiary w skali 1:200.

12 cm * 200 = 2400 cm = 24m
9 * 200 = 1800 cm - 18m
Wymiary rzeczywiste.

Liczba tasmy.

2*24 + 2*18 = 48 + 36 = 84 m.
34 4 34
2010-01-13T20:19:36+01:00
12 * 200 = 2400cm 24m
9 * 200 = 1800cm= 18 m

2* 24 + 2 * 18 =84
Odp trzeba kupić 84 m taśmy
8 3 8