HEJ LUDY :)

UMIE KTOŚ Z WAS ROBIĆ STRONĘ INTERNETOWĄ W NOTATNIKU???
TAK ŻEBY TO BYŁA TAKA AUTOPREZENTACJA CZYLI
NA DTRONIE GŁOWNEJ ŻEBY SIĘ ZNALAZŁY ODNOŚNIKI NP: MOJE ZAINTERESOWANIA< HOBBY I ŻEBY TO SIĘ OTWIERAŁO

BĘDĘ WDZIĘCZNA

DAM NAJ

Z GÓRY DZIEKUJĘ :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:50:17+01:00
CZe W notatniku to raczej nie ale możesz na stronie dbv.pl przeżuci cie na innom strone weż w dół i załuż strone www (za Darmo ) !!!<<<<< a jak chcesz w notatniku to naucz się podstaw HtMl-a to weż sciongnij se pajączka i tam wklejasz wszystko piszesz a ten program zamienia to we wiersz HtMl
A i za to w notatniku się płaci np: Home.pl
A sprawdż na Youtube.pl daj +
1 3 1
2010-01-13T23:23:18+01:00
Ja potrafie napisz mi na pw jak dokladnie ma wygladac strona i czy to ma byc czysty kod html? czy z jakimis wstawkami java, php. jakis uklad graficzny itp
1 5 1