Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:23:43+01:00
Chrześcijan prześladowano głównie za to, że nie wierzyli w tego samego Boga co inne ludy pogańskie.Głównie w prześladowaniach z powodu religii chodzi o brak tolerancji i cele polityczne.
30 4 30
2010-01-13T20:40:25+01:00
Prześladowanie chrześcijan rozpoczął cesarz Neron. Oskarżył on wyznawców Jezusa o podpalenie Rzymu w 64 r. naszej ery. Skazał wtedy wiele niewinnych ludzi na śmierć męczeńską. Od tego czasu chrześcijanie w obawie przed masowymi aresztowaniami spotykali się potajemnie w podziemnych cmentarzach tzw. katakumbach. Prześladowania nasiliły się za panowania cesarza Decjusza, który w 250 r ogłosił się najważniejszym i najwyższym bogiem. Karą za wiarę w Jezusa było spalenie żywcem lub rzucenie na pożarcie lwom. Wielu chrześcijan zostało zabitych dla wiary i zostali świętymi męczennikami.

Prześladowano ponieważ nikt nie zgadzał się z religią,mówiono że chrześcijaństwo to głoszenie herezji i nie pozwalano wierzyć w Boga (Chrystusa).
21 4 21