Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:25:30+01:00
Często się mówi o dobrym wychowaniu.Rycerzem współrzesnie moze być ten,kto ma dobre maniery,pomaga innym,jest dzielny.
Jego rycerstwo polega na właściwym zachowaniu się w pewnych trudnych sytuacjach.
Rycerz to ktoś honorowy.
2010-01-13T20:25:43+01:00
Spotykamy rycerzów, ich rycerstwo polega na tym że bronią oni swoich bliskich i chcą dla nich jak najlepiej.
1 2 1