Gimnazjum klasa II ( ćwiczenia - OPERON )

Afryka - ................ ( atrakcja turystyczna )
Azja - ................ ( atrakcja turystyczna )
Ameryka Północna - ................ ( atrakcja turystyczna )
Ameryka Południowa - ................ ( atrakcja turystyczna )
Australia - ................ ( atrakcja turystyczna )
Europa - ................ ( atrakcja turystyczna )


W miejsce kropek należy wpisać - Atrakcje turystyczną

3

Odpowiedzi

2010-01-13T20:21:28+01:00
Afryka - Sfinks
Azja - Mur Chiński
Ameryka Północna - statua wolności
ameryka południowa - copa cabana
australia - ta wielka opera ;p
europa- wieze eiffla
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:23:23+01:00
Afryka- Egipt (piramidy)
Azja- Chiny(Chiński mur)
Ameryka Północna- USA (statua wolności)
Ameryka PŁD.- Brazylia(Rio de Janerio karnawał pomnik Jezusa)
Australia(Złote Wybrzeże)
Europa- Włochy( Krzywa wieża w Pizie, Watykan, Rzym, wenecja)
1 5 1
2010-01-13T20:39:06+01:00
Afryka - Egipt (Sfinks, piramidy w Gizie)
Azja - Wielki Mur Chiński; Mekka- meczet
Ameryka Północna - Wodospad Niagara; Park Narodowy Yellowstone
Ameryka Południowa - Río de Janeiro ( posąg Chrystusa)
Australia - rafa koralowa, Sydney (opera)
Europa - Paryż (wieża Eiffla i Luwr); Londyn (Big Ben);