Odpowiedzi

2010-01-13T20:26:05+01:00
Wg Biblii niebo to raj w ktorym jest wszystkiego pod dostatek, niczego nie brakuje.Jednak Urszulka Kochanowska w wierszu B.Leśmiana nie czuje sie w nim szczesliwa wrecz przeciwnie jest jej smutno i zniecierpliwiona czeka na swoich rodzicow. MAmy tu obraz kontrastu iz w Bibli niebo jest ukazane jako wieczne szczescie , a w wierszu jako bezludne pustkowie.

Staje sie miejscem spełnienia marzen poniewaz Bog stworzyj jej dom taki sam jak w Czarnolesie,i wtedy juz nie moze wrecz sie doczekac wizyty ukochanych rodzicow
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:26:12+01:00
Niebo przedstawione w Biblii jest rajem, do ktorego trafiaja wszyscy zasluzeni ludzie. W Niebie nie ma cierpienia i nie odzuwa sie pragnien.

Niebo, ktore opisuje Lesmian spelnia zyczenia osob dobrych. Bog jest tam przyjazny. Powiedzial Urszulce, ze spelni jej zyczenie. Dotrzymal obietnic. Dziewczynka otrzymala domek taki jak w Czrnolesie, jednak na rodzicow, ktorych chciala bardzo zobaczyc musiala poczekac.
10 4 10
2010-01-13T20:28:14+01:00
W Biblii niebo przedstawione jest jako zbawienie ,coś pięknego ,Urszulka opisuje to jako pustkowie,coś ostatecznego nieuniknionego .Oto tekst ,który o tym mówi:
"
Gdy po śmierci w niebiosów przybyłam pustkowie,
Bóg długo patrzał na mnie i głaskał po głowie."
4 3 4