Odpowiedzi

2010-01-13T20:47:17+01:00
Wyruszenie w podróż z bracmi,przedzieranie się przez puszczę,dotarcie nad jezioro ,zobaczenie gniazda orła,
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:47:29+01:00
1.Wedrowka trzech braci Lecha,Czecha i Rusa,w poszukiwaniu ziemi na osiedlenie.
2.Odpoczynek pod wielkim dębem,na ktorym mial swoje gniazdo bialy orzel.
3.Lech postanawia zalozyc w tym miejscu swoj grod.
4.Od orlego gniazda nazwal grod Gnieznem,a jego godlem zostal bialy orzel.
24 4 24