Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:35:48+01:00
1. Jerzy Miller na szefa NFZ

2. Niespodziewane trzesienie ziemi w pn i pn-wsch polsce

3. trybunał Konstytucyjny zdecydował, że taksówkarze muszą korzystać z kas fiskalnych. Trybunał uznał, że rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas jest zgodne z Konstytucja

4. Igor Chalupec szefem PKN Orlen

5. Umiera szef Ośrodka Studiów Wszchodnich - śmierć czy zamach?
2010-01-13T20:35:59+01:00
Wiadomosci z calego tygodnia na WOS znajdzisz na portalach internetowych:
- onet.pl
- interia.pl
- gazeta.pl

Domyslam sie, ze chodzi o prasowki. Jezeli tak, ja zawsze stad bralam informacje. pozdrawiam :)