Odpowiedzi

2010-01-13T20:49:43+01:00
Wiem tylko to cw 2 i 3.
cw.2
nalezy nie piszczec wtedy ona ucieknie i nie ukasi
cw3
jezeli zmija by ukasila trzeba natychmiastowo jechac do lekarza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-13T20:50:17+01:00
Zad.3
nalezy isc do szpitala, gdzie podadza nam surowice.
zad.2
nie nalezy ich draznic i zblizac sie do ich gniazd. gdy sie na nia natkiniemy omijac szerokim lukiem. przed ukaszeniem uchroni nas tez odpowiedznie obowie.
zad.1
wydaje mi sie ze gady to zmienno cieplne kregowce poniewaz reaguja na zmiany temperatur.